Reparatieverzoek indienen
Onderaan deze pagina kun je jouw reparatieverzoek of storing doorgeven. Zodra wij jouw reparatieverzoek hebben ontvangen, zetten wij deze door naar het reparatiebedrijf waar wij mee samen werken. Je ontvangt van ons een mail met instructies.
Hier vind je een overzicht van welke reparaties er door Gapph worden uitgevoerd en die je zelf moet verhelpen. Studenten nemen zelf contact op met het reparatiebedrijf (mits anders aangegeven), voor het maken van een afspraak. Vergeet niet om Gapph hierover te informeren. We zijn graag op de hoogte van de voortgang van jouw reparatieverzoek.
Onderstaand schema is voor alle locaties, uitgezonderd de Bachtensteene Campus. Klik hier voor mee informatie over het indienen van een reparatieverzoek voor Bachtensteene.
Belangrijk
Reparaties die worden gedekt door de huurprijs zijn alleen zonder extra kosten voor de huurder(s) als het niet te wijten is aan nalatigheid of schuld van de huurder(s). Als er iets moet worden gerepareerd of vervangen als gevolg van nalatig onderhoud, worden de kosten in rekening gebracht bij de huurder(s).
Deze lijst is niet 100% volledig. Dat betekent dat in alle andere gevallen waarin
er onzekerheid is, het verstandig is om jouw huurovereenkomst en de algemene voorwaarden te raadplegen voordat je Gapph vraagt om het te repareren. Op deze manier voorkom je onverwachte kosten. Indien die kosten voor jezelf zijn, dan zal Gapph dat vooraf laten weten. Heb jij je bijvoorbeeld buitengesloten? Dan is Gapph genoodzaakt om een bedrijf in te schaken op jouw kosten.
Heb je een storing of reparatieverzoek?
Vul dan onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
“Gapph is graag op de hoogte van de voortgang van jouw reparatieverzoek”